Ayyucenefes Oglununannesi doktora göre ve bebeğin durumuna değişebilir. Ben 37den itibaren haftada bir görünmeye başladım.38 de doğururum die düşünüyordm 38+5 oldu doğmadı artık 40 ı geçer diyorum 😂😂😂
Oglununannesi MahmutDilanDemir 0-3 ay hemen küçülecek belli canım zaten yeni kalsın istiyorm kırkı çıksın küçülür büyük ihtimal🙂🙂
MahmutDilanDemir Oglununannesi peki Yasin ve tesbih için güvendiğin bildiğin bir yer varmı bilen varsa yazsın lütfen yaptırmayı düşünüyorum da
Oglununannesi MahmutDilanDemir evet canım onun için fotoğraf için falan🙂 eşim eminönünden almıştı yasinleri ilk bebeğimde yine öyle yaparız
Ireem20 Oglununannesi Evet ama kendi isteğimle değil doktorum bebegimin iri olup kemiğimin kısa olduğu söyledi
MahmutDilanDemir Oglununannesi yasinleri daha önce nekadara yaptırdın cnm ben de ıngramda bir sayfa var 360 tl diyor 50 Yasin’e ve 50 tesbihe