SerapTadelenTtnc ya hangi tarihi verdi canım gerçekten çok iyi bir dr ama şu durumum bu kadar riskli olmasa orada olurdum bi de doğumum bayram haftasında nöbetçi doktorlara kalmak istemiyorm medipol de en azından kendi doktorları var canım nöbetçi olarak orda başka drlar veriyolar ilk doğumumu orda yaptım ama riskim yoktu böyle inşaallah sende memnun kalırsın ben kalmıştım🙂