MahmutDilanDemir valla zaten herşeyim vardı ama yeni giyinsin diye yine 10 lu ve 5 li hastane çıkışı aldım daha hiç kullanmadığım askıda duran bi 5 li daha hastane çıkışımız var abisinden kalanları saymıyorum bir hurç var canım haricinde tulum yaptırdım isimli arkası önlü ve yine ona takım battaniye takı yastığı yaptırdım 3 tane yeni olsun diye çıtçıtlı aldım havlu aldım kendime bir takım lohusa takımı iki emzirme sütyeni depend külot 3 adet sezeryana uygun bebeğe yine emzik aldım emzik zinciri yaptırdım biberon falan oğlum kullanmıyor bıraktı yeni emzikte var yedekte kullanılmamış tabi lansinoh biberonumuz pompam bile var he bir de çorap aldım kapı süsü vs bunlar canm🙂çoğu şey olduğu için bu kadar aldım bezini ıslak mendilinide unuttum bu arada😂😂