Melikeb19 bak sen 😍😍 maşaallah canım az kalmış valla ya bi an önce hayırlısıyla geçse şu korkular endişeler bitse sağ salim kavuşsak bebelerimize 😋😋mani gibi oldu😂o değilde belki 37+4 de alırsa 18 de olabilir benim ki tam zıt güne denk geldi ya bayram da 38 haftam 39 a beklemiyolar 37+6 dediler ya da 37+3 den sonrası sen seç dediler ben 37+6 demiştim doktorumu değişiyorum bakalım bu ne der🙂🙂🙂