yigitegenin_annesi -Arya- iki haftaya geçer😂😂😂şaka şaka kişiden kişiye değir benım ilk doz çok ağrılı geçmişti ikinci dozu vurucaktım ama sağlık ocagında tetenoz kalammişn28. Haftada gidicem ikinci dozu olcam inşlah ilk doz gbi ağrımaz
guldenbayat -Arya- ben de ilk dozu çok ağrılı geçirdim . Bir hafta sürdü özellikle ilk 3 gün ağrıdan ağladım resmen 😌 ikinci ye umarım böyle olmaz ..
-Arya- muallimehanimmom5 Valla uyumaya çalıştım yatırmadı. Çok ağrıyor diyenlere abartıyor diyordum Allah cezamı verdi 😂
muallimehanimmom5 -Arya- 🙊🙊🙊 tetanoz en ağır asılardan biri benim acı eksiğim çok düşüktür bide ortalığı ayaklandırmıştım o kadar agrım olmustu o yüzden çektiğim için sizi çok iyi anlıyorum 😇 insallah geçer bir kaç güne 🙃
merakliblog -Arya- tam 8.günündeyim ilk dozumu oldum hala üstüne yatamıyorum delircem. Keşke gidip paslı demir falan yalasaydım da çektiğim acıya değseydi😂 bir de akıllı aile hekimimin biontechle aynı gün yapalım dedi iyi ki onu dinlememişim😂
NESLIHAN_ -Arya- benimde öyle olmuştu ilk de sıkıntı yazamadım 2. De çok zorlandım ceviz büyüklüğünde şişlik bile oldu iltihap olacak ya da oldu diye soğan koydum evde öyle tedavi yapmıştım eğer sizinde öyle olursa deneyin bi 😇
-Arya- NESLIHAN_ Bende 2.de mahvoldum. Umarım en kısa zamanda geçer, kronikleşen ağrıdan nefret ederimmm😒
NESLIHAN_ -Arya- uzun sürüyor iyilesmesi bazen benim dün Aşı izi olmuş normal de 2 iz vardı 3 iz olmuş
Nilay01- -Arya- bende dün vurundum çok az ağrı yaptı hala da var dedim bu kadarcıkmı ne kadar abartıyorlarmış demesemiydim 😂
Nazmomy İyi ki post açmışsınız 9unda olmam gereken 2.doz aşıyı siz deyince hatırladım yarın gidip yaptırayım bir sıkıntı olmaz değilmi
-Arya- Nazmomy Bence olmaz çünkü diğer randevum 14 mart, o tarihten önce gelme ama sonra gelebilirsin dedi ebe 🌸