NESLIHAN_ -Arya- uzun sürüyor iyilesmesi bazen benim dün Aşı izi olmuş normal de 2 iz vardı 3 iz olmuş
NESLIHAN_ -Arya- Bende de 1. De kalmadı 2. Aşı çok zorladı ve dün kolumda kabuk şeklinde iz oluşmuş normal de 2 iz vardi eskiden şuan 3. İz oluştu ama herkes de olacak diye birsey yok takip edin belki sizde olmaz