Kızlar 27+3 haftalığım. İlk dozu 22de vurulmuştum, bugün 2.doz vuruldum. İlk dozunda hiç ağrı sızı yaşamadım aşı olmamış gibiydim. Ama şuan kolumu kaldıramıyorum böyle bir ağrı yok, ilk vurulduğu andan beri sanki 20 kg ağırlık çöktü koluma. Ne zaman, nasıl geçer bu ağrı 🤮😒