İlk doğumunda bende genel anestezi ile oldum kendi isteğimle çünkü yirmi saat suni sancı çektim acilmam olmayınca sezeryana döndü doktor sordular neden genel istiyorsun diye gücüm yok çokta ağrım var dedim öyle genel oldum ama uyandıktan sonra çok ağrım oldu kesik yerlerinde dayanamadım o dikiş ağrılarına. son haftalarim bu sefer spinal olcak Allah nasip ederse hem bebeğimi direk görmek istiyorum hemde ondayanilmaz ağrıyı tekrar yaşamak istemiyorum