Aysenur3 sezaryen sonrası ağrıların dayanılmayacak ağrılar olduğunu düşünmüyorum, bu yüzden bence sadece spinal anestezi yeterli bir anestezi teknikeri olarak ben öyle yaptırıcam en azından ama tabi epidural isterseniz kombinede yaptırabilirsiniz sizin tercihiniz🙏🏼 Genel anesteziyi hiç düşünmeyin bile sizin içinde bebeğiniz içinde çok daha riskli. Ameliyat sonrası bel ağrıları anesteziye değil çoğunlukla operasyona bağlı oluyor zaten bir çok hastada da hiç olmuyor bile. Baş ağrısı için ise bir şeyler yiyip içmeye başladıktan sonra bol kafeinle çözülüyor, sizi korkutanları dinlemeyin☺️