Merhabalar hayırlı günler 2 sezeryen oldum ikiside belden uyuşturma yapildi ayrılması çok çabuk oluyor bebekler ilgilenmesi felan ben vol bol su içtim yürüdüm kahve içtim birde kilo vardı hemşire hayret etmişti hala şimdi tek kalkıp mi yürüyeceksin diye evet dedim olmaz yapamazsın dedi dedim sen geri çekil kalkip yürüdüm hay maşallah sana dedi. Ama bel ağrısı çok oluyor bu kaçınılmaz bisey onun haricinde belden uyusturma en iyisi.