İlk çocuğumda casual sonic diye bir model almıştım. Çift yönlü tam yatarlı bir arabaydı ön tekerlekleri arka tekerlere göre daha küçük ve tek tekerlekti. Çocuk 1 yaşına gelip 12 kilo filan olduğunda araba gitmemeye başladı. Ön tekerlekler her yere sıkışıp hiç bir engebeyi aşamıyordu. Sonra maclaren baston aldık tam yatarlı değildi. 6 ay sonrası kullanıma uygundu. Onu aldıktan sonra ne gezdim çocukla ne gezdim. BuZda kayar gibiydi. Merdiven bile çıkıyordum arabayla çok pratikti. Şimdi maclaren tam yatarlı arabalar 3000 tl filan olmuş ama ön tekerler tek teker yine bulunduğu semt engebeli yollara sahip. O yüzden emin olup alamadım. Aşağıdaki modeli almayı düşünüyorum. Travel sistem bana çok zor geldi her daim biriyle gezmiyorum aynı anda arabayı topla, katla bagaja koy, çocuğu çantayı tut bana uygun değil. Ve çok büyükler. benim tercihim tam yatarlı bir baston araba diğerleri ilk birkaç at için iyi evet ama orda da bebeği zaten pek çıkaramıyoruz.
https://www.tommybaby.com.tr/urun/tommybaby-ottoman-gold-aluminyum-lux-tam-yatar-baston-bebek-arabasi