ogrencianne35 Kaderx pusetimiz var çokta rahat birşey değil bebek yatıyor zaten ilk aylar da ben hiç pişman değilim aldığım arabadan puset takılan arabalardan alan arkadaşlarım 1 yıl sonra yeniden araba aldi
Kaderx N01AKCAN aynısı civilde var güzel yanı cnm Ama kuzenim kullandı superdi o başka yerden aldı tabi
Rabipek21 Teusa evet canım cok hantal değil asırı mınık bir seyde degıl amaa dıger bebek arabalarına gore makul bisey 1680 düşmüştü biz aldığımızdada