Arkadaşlar ilk gebeliğim ve çok acemiyim bebeğime yetemeyecegim diye çok korkuyorum öncelikle 🙄 sonra size şey sorucam bebek arabası çok pahalı olmayacak şekilde ne tavsiye edersiniz ? Ben bebek arabası takmalı çıkarmalı olup puset takilanlardan felen düşünüyorum ama ne dersiniz bide hangi markalar iyi yorum yaparmisiniz ve fikrim doğru mu , bide bebek arabası hakkında başka tavsiyeleriniz varmı ?