Taqooo Tutor izmir tepecik hastanesinde bedava yapiyorlarmis diye biliyorum ama presedur fln biraz ugrastiriyorlarmis
Tutor Taqooo o prosedürü bi öğrensem :) bi sorayım hastaneye ama kim doğrudüzgün anlatır bilemeiyorum
Bng Taqooo izmir tepecikte riskin değerine göre yapıyorlarmış.beni de doktorum yönlendirmişti başka şehirden.bana direkt senin riskin çok yüksek amniyosentez dendi.daha az risk olması gerekmişmiş...
Esilaminel Tutor sadece firma farki yapilan işlem ayni bildigim kadariyla... Ben 2000TL ye yaptirdim ama doviz fiyatlarina gore degisiyor yurt disinda yapildigi icin... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Cans50 Ayb triscreen kaç tl ye yaptırdınız benim bir riskin çıkmadı şükür ama yine de öğrenmek isterim fiyatını doktorum garanti istiyorsan tavsiye ediyorum demişti.
Ayb Cans50 ben şuan 37 haftayım 8. Haftamda yaptırmıştım ozaman 2000 civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam
TCTuernekolu sudamlasi ücretsiz olması imkansız bildiğim kadarı ile amerikaya gönderiliyor ben amerikada olduğum halde 200 dolar gibi bir fiyat ödedim
TCTuernekolu Meyland en doğrusunu yamışsınız down sendrom için %99 turner ve edward sendromu içinde %80 doğru sonuç veriyor biz amerikada olduğumuz için cinsiyetide %100 olarak oradan öğrendik
Ayb TCTuernekolu evet yüzde baya yüksek sık görünen sendromlar için cinsiyeti de aslında yasal olarak söylemeleri yasak burada ama doktorunuz bilgi verir bence
Tuna Trisomy riskim vardı 1/193 ... Şükürler olsun DNA testimin sonucunu aldım az önce temiz çıktı .Allah ım kimseye yaşatmasın bu üzüntüyü bu stresi . .10 günde 2,5 kilo verdim üzüntüden yemden içmeden kesildim . Allahım hepimizin çocuğunu sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Susam_Annesi Tuna cok sewindim Benimde sonucum temiz cikti. Allah hep iyi gunler gostersin bundan sonra insallah da biraz keyfini cikaralim hamileligin☺️
Pinkyy Esilaminel canım merhaba,benim doktorumda Prena Testini önerdi,ikiz gebeliklerde en doğru sonuç bu teste çıkıyormuş,kaç günde geldi sonuçların,bize 10-12gün dediler ama günler geçmiyor sanki..
Esilaminel Pinkyy öncelikle saglikli sonuclar dilerim ⚘ Bana sonuc 14 günde geldi ama 10 12 dediler ise söz verdikleri tarihte bilgi veriyorlar... Ben cok memnun kaldim... Sizde hamileliginizin keyfini cikarin sonuc tertemiz gelicek eminim saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Pinkyy Esilaminel teşekkür ederim canım destek ve bilgi için,Allah sağ sağlim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah..
Taqooo Susam_Annesi sizin adiniza cok sevindim kac gunde geldi sonucunuz benim 11.gun halaa haber yok😊
Susam_Annesi Taqooo cok saolun darisi basiniza olsun insallah tam 16. Gunde geldi haber. Endiselenmeyin niye gelmedi diye ancak 15 gunde geliyomus cunku