Susam_Annesi Taqooo cok saolun darisi basiniza olsun insallah tam 16. Gunde geldi haber. Endiselenmeyin niye gelmedi diye ancak 15 gunde geliyomus cunku
Susam_Annesi Meyland cok tesekkur ederim amin insallah🙏🏻 guzel Allahim herkesin bebegini saglikla kucagini almayi nasip eylesin 🙏🏻💐
Taqooo Merhabaaa kizlarrr niftyyy testt sonucumu az once aldimmm sukurler olsun risk saptanmamis doktorum herseyin iyi dedi darisi diger sonuc bekleyenlere 😘❤️
EYLUL38 MERHABA arkadaşlar hamileliğimin 18. haftasındayım ikili test güzel cıktı ama 4'lü test de dr risk var dedi bunun için nifty veya amino sentez önerdi nifty testi yaptırmak istiyoruz bunun için özel hastaneler bize 3000 tl istedi ama genoks ise 2700 dedi yakın zamanda yaptıran arkadaşlar var mı birde istanbul da nerede ne kadara yaptırdınız inş. herkes dilediği gibi sağlıklı bir şekilde yavrularına kavuşurlar.
MamaB Biz de genoxa yaptırdık şükürler olsun iyi çıktı. Amniyosentezdense kesinlikle tavsiye ederim ödeyeceğiniz ücrete değiyor
Atakannn MamaB merhaba bende orada yaptırmayı düşünüyorum 12. Haftam da şimdi 11 haftalığım , kaç tl ye yaptırdınız ,sonuçlar ne zaman çıktı
MamaB Atakannn 2100₺ ödemiştik sonucumuz bayrama denk geldiği halde 1 haftayı bulmadan çıktı. İyi haberlerini alırsınız umarım 💕
Nina2016 Burcu582 Burcu hanım merhaba. ben nifty test için aradım bana 2600 tl soylediler 2200 oldugunu soyledin sizin soyledigin gibi ama bana sordular bu hanım efendı kım diye boyle bir fiyat yok. bana yrdimcı olabilir misiniz. hangi numaa ardınız
Lalin06 Nina2016 ankarada doktorum Nina2016 en iyi sonuc veren firma genoks ben ankara firmasini aradim siz internetten bulundugunuz sehiri yazarak numarasını bulabilirsiniz yüzde 99.9 sonuç geliyor bu firma amerikaya gönderiyor kanınızı birde kıbrısda yapılan var onu tercih etmeyin
Adenbebek Merhaba nıfty testını yaptıran arkadaslar ikili veya üçlüde riskiniz kac çıktı neye göre yaptırdınız acaba?