Esilaminel Taqooo benim yaşım 38 doktorum ikili testte hic girmeden prena test önerdi ve dedi ki ikili test yaptirdiginizda mutlaka yaşa bagli risk cikicak ve sizde eger önlem almak istiyorsaniz dogrulugundan dolayi yine bu testte yada amniyo sivi alimina yönleniceksiniz ki amniyo siviyi önermiyorum dedi... Bizde hic ikili testte girmeden direk prena testi yaptirdik ve şükür tergemiz cikti... Saglikli sonuç alicaginizdan eminim gonlunuzu ferah tutun... Hayirli haberler dilegiyle⚘
Pinkyy Esilaminel canım merhaba,benim doktorumda Prena Testini önerdi,ikiz gebeliklerde en doğru sonuç bu teste çıkıyormuş,kaç günde geldi sonuçların,bize 10-12gün dediler ama günler geçmiyor sanki..
Cigdemlii Esilaminel merhaba senin adına çok sevindim 🧿darısı başımıza testi nerede yaptırdın, bende 37 yaşındayım ve dr um senin drunla aynı görüşte endişe ve kaygıdan sürekli erteliyorum artık geciktirecek zamanda kalmadı
Esilaminel Taqooo bu arada benim ilk gebeligim yaşiniz kaç bilmiyorum ama ilk evladiniz saglikli dogmuş aile gecmisinde de bir sorun yok ise iciniz cok rahat olsun sonuc tertemiz gelir...
Taqooo Esilaminel gercekten icimi cok rahatlattiniz Allah razi olsun benimde yasim 38 ikili tarama yaptirinca yasa bagli risk cikti doktorum onerdi bende yaptirdim. Kimisi diyor 4.5 gune cikti kimisi diyor 2.5 haftada cikti sonuclar umut la bekliyoruz insllh boyle haber bekleyen herkes mutlu sonuclar alir
Esilaminel Taqooo 4.5 gün imkansiz farkli bir test olmasin? Neticede genetik testi belli bir süresi var ben ve benim zamanimda yaptiranlar bu temmuzda yaptirdim 14 gün dediler ve sonucu tam zamaninda verdiler...Rabbim hepimizden razi olsun... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Esilaminel Taqooo bu arada cinsiyeti öğrenmek istiyorsaniz sormayi unutmayin😊 Bana ilk yasak dediler sonra rica ettik söylediler😊
Taqooo Esilaminel gunlerdir nifty hakinda gordugum herseyi okuyorum google da kadinlar kulubunde okudum 4.5 gunde sonuclarim cikti diye yazmis bayanin teki banada kan alan. Hemsireler 2.5 hafta dedi bu arada benimde yuksek ihtimal kiz cinsiyeti
Esilaminel Taqooo maşallah Allah bagişlasin💖 Cok rahat gecirin bu süreyi sakin stres yapmayin benden iki gün önce sonucunu alicak bir arkadaş vardi burda bayag riskli demisler ona ve inanilmaz stresliydi... Dedim ki simdi sonuc belli olmadan ciddi stres yapip en guzel gunlerinizin tadini cikarmiyorsunuz ve en onemlisi bebeginizi hzuzursuz ediyor ve zarar veriyorsunuz sonuc gelsin ki temiz cikicak Allah korusun sorun cikarsa uzulmeye bolca vaktiniz olucak zaten dedim ki nitekim tertemiz sonucu cikti... Sizde testi unutun bebeginiz ile keyfinize bakin sonuc zaten temiz cikicak 🤗 Bu arada hemsireler dogru demiş 4.5 gün bana biraz kisa geldi...
Esilaminel Tutor sadece firma farki yapilan işlem ayni bildigim kadariyla... Ben 2000TL ye yaptirdim ama doviz fiyatlarina gore degisiyor yurt disinda yapildigi icin... Saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘
Lalin06 Ben yaptırdım bulunduğum özel hastane 2 500 dedi direk nift test gentoks firmasını aradım 1700 e yaptırdım çok şükür sonuç iyi cıktı birşey çıkmıyor genelde ticarete dökmüşler valla ne günlerdi ağlaya ağlaya sonuç beklemiştim rahat ol cnm
kubra89 Lalin06 Merhaba. Genoksa ne zaman yaptırdınız? Ben şimdi aradım 2500 TL dediler, kimden ne koparırlarsa mı acaba
Taqooo Tutor izmir tepecik hastanesinde bedava yapiyorlarmis diye biliyorum ama presedur fln biraz ugrastiriyorlarmis