Meltos1990 Benay hollanda farki o konularda, veel duurder. Belcikada kaliyorum ben cok seyi karsiliyor
Burcu582 mac ikili test yerine daha kesin sonuç oldugu için yapılıyor doktorum bana ister ikili yaptır istersen nifty yaptır dedi cünkü cok fazla hastalık taranıyor ben o yüzden istedim genelde doktor tavsiyesiyle yapılıyor
Burcu582 Ozdemiryksl anne yaşı ileriyse ikili testte risk fazlaysa yada akraba evliliği söz konusuysa veya hasta garantici davranmak istiyorsa yapılıyor
cemilev Burcu582 Ben yaptırmıştır canim Haziran ayında riskli down sendromu dediler yasımdan dolayı panorama testiydi adı 2500 tl ödedim fiyatının yüksek olması sonuçların Amerika’da incelendiğinden kaynaklıymış ve ben 4 hafta bekledim sonuç icin cok şükür temiz geldi yalnız testin para icin yaptırıldığını 4 boyutlu ultrasona girdiğimiz de peronatolog söyledi sende başka doktorlara git mutlaka sor.su zamana kadarda araştırdığın kadarıyla testi yaptırıp riskli çıkan da görmedim Allah yardımcın olsun arkadasım içini ferah tut
Burcu582 cemilev banada para amacıyla yaptırılıyor gibi gelse de yaptırdım nolur nolmaz diye doktorlar sağlık söz konusu olunca hastanın varını yoğunu ortaya koyacaklarını çok iyi biliyor
Elanaz Ozdemiryksl ikili testimde düşük risk çıkmıştı, bir sorun yoktu ama 15. haftada böbrek genişlemesi çıktı. Down sendromunun da minör belirtisi olduğu için, 16. Haftada ayrıntılı ultrasona gittikten sonra yaptırdık, içimiz rahatlasın diye.?
cemilev Burcu582 Aynen öyle cnm zaten diyorsun ki yeter ki para icin yapsınlar çocuğum saglikli olsun umrumda değil diyorsun cok acımasızlar doktorlar
BabyDrs Burcu582 bende yaptırmıştım 2300 tl ye 4 lü testim sorunlu çıkınca tam 2 hafta sonra yoktur diye sonuç geldi güzel sonuçların gelsin inşallah genel olarak zaten güzel sonuçlar geliyor 🤲🏻🤲🏻🤲🏻☺️
DilaDilara haticesusme22 Burcu582 İnsan yaradılışı gereği sahip olunan 23 çift kromozomun yarısı anneye diğer yarısı ise babaya aittir. Cinsiyet ise babadan gelen kromozomlar arasında yer alır. Eşinize selam sizlik bir durum değil. 😀
Emelinda Merhabalar. Benim de 4lü test sonucum bugün olumsuz geldi ne yazık ki. Bu testi yaptıracağım amniyosentez yaptırmaktan daha az riskli olduğu için. 17. haftadayım ilk defa bu hafta bebeği hissetmiştim. O yüzden böyle bir haber almak çok sarstı beni. İnşallah benim de şanslı çoğunluk gibi olumlu gelir nifty sonuçlarım 🙏
Cans50 Ayb triscreen kaç tl ye yaptırdınız benim bir riskin çıkmadı şükür ama yine de öğrenmek isterim fiyatını doktorum garanti istiyorsan tavsiye ediyorum demişti.
Tutor Gamzelif Sim10 merhaba nipt testi için tepecik kadın doğumda nasıl bir prosedür izleniyor ? Teşekkürler
Tutor sudamlasi nifty testini tepecik hastanesinde yaptırdınız mı nasıl başvuruluyor bilginiz var mı? Teşekkürler
sudamlasi Tutor hayır yaptırmadım burdan okumuştum bi kaç kişi ücretsiz yaptırmıştı. Başvurma hakkında bilgim yok ama genetik bölümüne yada ordaki bi kadın doğum uzmanına danışabilirsin👍🏻
Taqooo Benimde yasimdan dolayi risk cikti nifty testini yaptirdim 4 gun oldu inslh temiz sonuclarimiz cikar
Esilaminel Taqooo benim yaşım 38 doktorum ikili testte hic girmeden prena test önerdi ve dedi ki ikili test yaptirdiginizda mutlaka yaşa bagli risk cikicak ve sizde eger önlem almak istiyorsaniz dogrulugundan dolayi yine bu testte yada amniyo sivi alimina yönleniceksiniz ki amniyo siviyi önermiyorum dedi... Bizde hic ikili testte girmeden direk prena testi yaptirdik ve şükür tergemiz cikti... Saglikli sonuç alicaginizdan eminim gonlunuzu ferah tutun... Hayirli haberler dilegiyle⚘
Tuna Taqooo Allahım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Benimde 1/193 çıktı riskim . DNA sonucunu bekliyorum 😔
Taqooo Tuna sizinde sonuclariniz iyi cikar inslhh ben zaten yasimdan dolayi nasil bakicam buyutumcem ilk cocugumla aralarinda 17 yas fark olucak diye endiselerim vardi ...ama Hersey de Allahtan vardir bundada bi hayir
Esilaminel Taqooo bu arada benim ilk gebeligim yaşiniz kaç bilmiyorum ama ilk evladiniz saglikli dogmuş aile gecmisinde de bir sorun yok ise iciniz cok rahat olsun sonuc tertemiz gelir...