nmtgokce Ben PrenaTest yaptırdım 12. Haftada, 2250 tl ye yaptırdım ve cinsiyeti de belli oldu o testle.
Burcu582 Meyland banada genoks 88 parametre dedi 2200 verdim.cinsiyet bakmıyolar evet gerekte yok zaten.sağlığı öğrenelim yeter ya
Meyland Burcu582 doğrudur belki sayıda ben yanıldım yada arttırdılar. hergün değişiyor birşeyler. Cinsiyet önemli değil tabiki önemli olan şey sağlığı herzaman. Arkadaşlar cinsiyet te öğrenilebiliyor yazmışlar ona karşılık bilgi olaun diye paylaşmak istedim. Umarım temiz sonuçlar alırsınız
Burcu582 Meyland çok teşekkür ederm inşallah hepimiz çok iyi sonuçlar alırız sağlıkla doğururuz bebişlermizi🙏🏻
Sim10 Nupelda merhaba bende de risk bar yaştan dolayı internette tepecik kadın doğum bölümünün genetik tanı bölümüne sevk ettiğini söylediler..sizde öyle olmadı mı risk mi yoktu
Tutor Gamzelif Sim10 merhaba nipt testi için tepecik kadın doğumda nasıl bir prosedür izleniyor ? Teşekkürler
HandeA Burcu582 En detaylı test bu olduğu için pahalı biraz. Normal fiyatı 2650tl. Size indirim yapmışlar. Bende bu fiyatlara yaptırdım bu tahlili ve yine olsa yine yaptırırım. Devlet bu testleri yapmıyor bildiğim kadarıyla. Başka böyle testlerde var daha ucuz ama nifty kadar hastalık çeşidine bakmıyor.
HandeA sudamlasi amniyosentezin de çok riskleri var ama. Zorunlu hallerde tabiki yapılmalı fakat riskleri yüzünden hekimler baştan bu testi öneriyorlar zaten. Doğruluğu da %99. Bende işin içindeyim biliyorum 😉
Yesimeliz sudamlasi nifty ile amniyosentez ayni sey deil canim. Nifty bir tarama testi. Amniyosentez tani koyma islemi.
sudamlasi HandeA evet bende işin içindeyim iki defa amniyosentez yaptırdım herhangi bi sorunla karşılaşmadım işinde uzman bir doktor yaptığı sürece risk azalıyo ve Dr um nifty den bahsetmediği halde ben sordum güvenilirliğini kötü bişey demedi ama amniyosentezin daha güvenilir oldugunu nifty de bi sıkıntı çıksa da yine de amniyosentez yapacagını söyledi..
Meltos1990 Benay hollanda farki o konularda, veel duurder. Belcikada kaliyorum ben cok seyi karsiliyor
sudamlasi Gamzelif isteyen herkese yapılmıyo canım riskli gebelikte sadece. 8. Haftadan sonra yapılabiliyo
Ucr2 Bende 3 ay önce prena test yaptırdım. O zaman Euro daha uygundu. Birde perinatoloğumun yönlendirmesi ile daha uyguna geldi. 1750 TL’ye yaptırmıştım. Tüm kromozom hastalıkları taranmıştı. Cinsiyette dahil
Burcu582 mac ikili test yerine daha kesin sonuç oldugu için yapılıyor doktorum bana ister ikili yaptır istersen nifty yaptır dedi cünkü cok fazla hastalık taranıyor ben o yüzden istedim genelde doktor tavsiyesiyle yapılıyor
Burcu582 Ozdemiryksl anne yaşı ileriyse ikili testte risk fazlaysa yada akraba evliliği söz konusuysa veya hasta garantici davranmak istiyorsa yapılıyor
Elanaz Ozdemiryksl ikili testimde düşük risk çıkmıştı, bir sorun yoktu ama 15. haftada böbrek genişlemesi çıktı. Down sendromunun da minör belirtisi olduğu için, 16. Haftada ayrıntılı ultrasona gittikten sonra yaptırdık, içimiz rahatlasın diye.?