Ikibebeklianne1 Ysmnkzz bizim de bugun 8+6 nisan 20 gozukuyor dogum ama sezeryan olacagim icin buyuk ihtimal 1 2 hafta once olur benim :))
Ikibebeklianne1 Kelebeketkisi ilk gebeligimde 12+4te ogrendim bizim kiz bacaklarini muhtesem sekilde açmıştı anlamamak mumkun degildi 🤣
iremgrgn Havvayy evettt koçlarla iyi anlaşıyorum allahtan 😅 hayırlısıyla kucağımıza alırız hepimiz inş 🙏🏻
iremgrgn Eloscan inş sağlıkla kucağınıza da alırsınız 😍🙏🏻 Ben kusamıyorum ama çok öğürüyorum iş hayatımı çok etkilediğinden mutlu olamıyorum malesef 😅 ama sağlıklı olduğunu gösterdiğini sonradan öğrendim bulantılar artık gözüme çok batmıyor haklısınız 😅
Eloscan iremgrgn amin inşallah hep birlikte 🙏 ben allahtan evden çalışıyorum sabahtan çok iş bırakmıyorum bilerek ama akşamda 9-10a kadar çalışmak zorunda kalıyorum ertesi gün rahat etmek için 😆🙈🤓
iremgrgn Kelebeketkisi başlarda çok oluyormuş kilo kaybı herkes yaşamış şükür ki normaliz 😅 hayırlısıyla sağlıkla alalım kucağımıza
Havvayy iremgrgn inşAllah 😍birde koçların albenisi oldukça fazla diye biliyorum ben evladım için seviniyorum 😂😂
Tuubic Kelebeketkisi ben de günde 3 kez kullanıyorum progestan.ağrı olduğunda da progestan iğne yaptır dedi doktorum
Ysemek Tuubic bende gunde 4 tane fitil olarak kullaniyorum bide bes gunde bir proluton igne oluyorum ilk haftalarda kanamam olmstu
Seldao iremgrgn biz 11.haftaya girdik bugün ama daha yeni incir yazıyo 10. Haftada çilekti bizim🙈😁 nisan 5 görünüyo kısmetse inşallah doğum tarihi😍