Merhabalar, benim de 10+1 ☺️ Yaşım 33, ilk hamileliğim. Ben de Progestan kullanıyorum akşamları 1 tane vajinal olarak alıyorum. Tebdir amaçlı dedi dr. 30 yaş üstü herkeste kullanıyor sanırım artık. Ben garip bir şekilde sabahları kusarken mutlu oluyorum. 😇🤓 sizde de var mı acaba bu duygu? Bir çeşit içerde ve iyi olduğunu anlamam içinmiş gibi geliyor.