Gulsahakan kesinlikle doktorun üslubu olaya yaklaşımı çok önemli ben ilk gittiğim doktordan ağlayarak çıkmıştım çok fazla olumsuz konuşmuştu şimdiki doktorum beni çok rahatlatıyor baba gibi nasihatlarda bulunuyor falan frekansımız çok tuttu, siz de başka doktora göründünüz mü? O kadar küçük ki yanılma ihtimalleri de yüksek ama şunu da unutmayın onun emecek sütü varsa nasipte ne olursa olsun kavuşur 🙏🏻