Benim de ilk gebelik.Doktorum bana da folik asit, kan sulandırıcı ve progestan verdi.Onları kullanıyorum.Yaşım 30 üzerinde olduğu için kan akışını hızlandırmak için coraspin kullanmam bebek için iyi olurmuş.Tedbir bizden takdir Allahtan.İştahım iyice gitti benim de var bulantım ama zorluyorum kendimi bebek için.