Herkese selamlar arkadaşlar sonunda DOĞURDUM❤️
cumartesi günü yani 39+6 da sancılarım vardı düzenli ama tabi ben artık doğurmaya olan inancımı yitirdiğim için önemsemedim😀 sıklaşınca bi hastaneye gittik evimin dibi bu arada
sancım vardı ama açılmam sıfırdı eve yolladılar..
Eve geldim yattım uyudum 3 gibi sabah 6 da wc kalktım altıma yaptım zannettim hatta kilodum su içindeydi koşa koşa gittim wc tuvaletimi yaptığımda ayağa kalktığımda bacaklarımdan sular boşalmaya başladı ben ozaman anladım😀 ve kendimden hiç beklemediğim bi rahatlıkla duşa girdim 😀😀 sonra eşimi aynen şu şekilde uyandırdım
bişey dicem sakin ol sakin uyan direk fırladı yataktan noluyo diye 😀😀😀 derken kalktık hastaneye gidicez o giyinmeye çalışıyo beceremiyo bende o sırada hastane çantama makyaj mazemesi saç düzleştirici falan koyuyorum😀😀
hastaneye gittiğimizde yine açılmam sıfırdı sancılarım 90 larda bu arada bu sırada instgrama story attım doğuruyorum diye😀😀
derken detayı anlatmıcam kimseyi etkilemek istemem 17 saattir hastane bekleyip sonunda hala hiç açılmam yoktu ve sancılarım 120 lerdeydi dayanamadım sezeryana alınmak istedim çünkü çok yorulmuştum açılmam olsa ıkıncak gücüm kalmamıştı.. derken sezeryana alındım belden uyuşturulana adını unuttum 🤦🏻♀️
uyanıktım ameliyat sırasında okadar yorgundum ki o an iğneyi belime vurdurmak için dik duramadım uykum var diyodum😀
sonra muhteşem bi sezeryan geçirdim (hiç kimsenin kötülediği korkuttuğu gibi bişey değilmiş insanların etkisiyle kendimi çok korkutmuştum)
derkeeeen BATI yı getirdiler yanımaa❤️❤️❤️❤️
yorgunluk bitti acı bitti gerçek aşk başladı
düşünün ki ameliyathanede çocuğu ağlattılar diye doğum anında doktora söyleniyodm canı acımış gibi ağlıyo neden ağlıyo böyle diye😀😀
odaya çıktık oğlum geldi sarıldım poğğğçaaa yanaklı dünyalar ponçiği bi evlat ❤️
Allah herkese nasip etsin 🥰
11.09.2021 tarihinden beri sadece sadece toplasan 2-3 saat uyudum ama okadar enerjik ve iyiyim ki
Çocuk uyurken bile onu izliyorum uyuyamıyorum
(e görmemişin çocuğu olmuş😍)
uzun lafın kısası söyleyeceğim tek şey şu
bazen olmuyosa zorlamanın anlamı yok hayatımda neyi kaybettiysem inadımdan kaybettim bu sefer inadı bıraktım geçte olsa sezeryana girdim ve MUTLU SON❤️🥰
depend hayat kurtarıyomuş bide gerçekten😀