Okayy Allah razı olsun inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız, çok zor bir süreç sürekli diken üstünde oluyor insan 8 haftadır hastanede yatıyorum üç günde bir kan alınıyor, ilk 8 gün çok yoğun tedavi uygulandı bazıları zor ama 34 ü bu durumda bulursan iyi diyordu çok şükür 32 oldum. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın