BeRidwan Allahim sag salim doğmasını nasip etsin..Hamilelik zor bir süreç inswn böyle şeylere üzülüyor elbette..Biraz daha durur buyur öyle doğar inşallah annesi..Benim de yarın rutin kontrolüm var 1 ay sonra.. Azosilin ve fitil kullandı bitti ama yeşil akıntı devam ediyor