Cumartesi 38. Hafta da 3250 ydi oğlum. ☺️🙏🏼 Ama başı yerleşmemişti henüz. Bir de çatı kemiğim elips şeklindeymiş. Bir hafta daha bekleyelim bakalım yerleşecek mi dedi doktorum. Beklemedeyiz. 🌝 sanki yerleşti gibi altta hissediyorum ama emin de değilim tabi. Normal düşünüyordum hep ama çatı olayı durumu değiştirebilir 😢