Alyaesmaa doktorum bana 36+2 de gittim geçtiğimiz Cumartesi 2.700 dedi gelişimi 1 hafta geride dedi ondan önce 13 gün önce girmiştim 2500du 200 gram almış 13 günde size bir şey dedi mi doktorunuz ben baya üzüldüm sonra internetten baktım haftamıza göre gayet ortalama bir kilo neden 1 hafta geride dedi kilosu anlamadım da doktorunuz size herhangi bir şey dedi mi ? Bu arada eşim 4.5 kilo ben 3.200 doğmuşum bana benziyor sanırım yapısı ikimizde zayıfız belki ondandır yani tabi ben şuan zayıf değilim orası ayrı da 😩