123-4 tam 38′de 3600 idi bizimki de, vitaminleri falan kestik zaten 36′dan itibaren bir hafta önde gittiği için. Ultrasona göre +400 veya -400 olabilir dedi bir de doktorum iyice korktuk. Yarın yine kontrolüm var bakalım ne diyecek. Normal doğum şansım azalacak diye korkuyorum ben de😔