Aag06 Cok gecmis olsun😔 Benimde oglumda 3-4 aylikken cikmisti cok arastirdim ozamanlari. Cok sey denedim. Ben yurtdisinda yasiyorum, Bıttım sabunu diye bişey bulmuştum araştırmam sonucu Hatay tarafında hakiki Bıttım sabun yapan birini buldum sipariş ettim. 1-2 ay kullandım düzenli bi şekilde şimdi bebeğim 2 yaşına gircek çok şükür hiç bir şeyi yok tekrarlanmadı. İstersen instagram hesabını veririm o Adamın. Belki şifa olur bebeğine😢