Sblatc Aag06 https://resimyukle.io/r/qBPibak1OY Bu doktoru instagram dan takip ediyorum ben. Bebek egzamalarıyla ilgili paylaşımlarına var. Daha çok doğal yöntemler kullanıyo sanırım. Egzama bildiğim kadarıyla sadece kremlerle iyileşecek bi hastalık değil. Bende de var ama bebeklerde farklı olabilir belki. Beslenmeyi falan da değiştirmek gerek. Karaciğerle alakalı galiba birqz. Kremler geçirse de bi süre sonra tekrarlıyo. Bi bakın isterseniz
Aag06 Sblatc bwn kendi beslenmemi 1er hafta olarak degistirdim ,henuz ek gida gecisi olmadigi icin anne sutu var o yuzden uni arastirma hastanesine patolojiye gondercez doku ornegi egzama olmayadabilr kesin tani istiyorum ben bu doktoru takip ediyorim bende canim tesekkur ederim 🥰
blueberyy00 Aag06 çok geçmiş olsun anne sütü alıyor mu yada mama hangisiyle ağırlıklı besleniyor benim çok yakinimin başına geldi böyle bisy detaylı tedavi süreçlerini bilmiyorum ama sute alerji cikti çocuğun normal mama ve anne sütü bıraktılar tamamen doktor özel bı mama yazdı onla besleniyor düzeldi ondan sonra sizde böyle bir arastirma yaptıklar mi
Skaymak Aag06 Atopik dermatit egzama idi bebeğim beyaz tenli bebeklerin çoğunda var maalesef 15 aylık şuan hala daha ara ara kızarıklık yaşıyoruz biz doktor tavsiyesi ile mustela ürünlerini kullanıyoruz deterjan olarak ta green clean yok denecek kadar aza indi
Aag06 Skaymak mustela,bioderma,swbamed,aven cart curt kortizonlar vs kullandik deterjan sampuan sifira cektik malesef ay ne illet bisey ya gecmiyorda bugunde poposunda ta arasina kadar var sirtindan asagi
Palet Aag06 doltorunuza danışın ama zeytinyağı iyi gelebilir diye düşünüyorum hergün hafif hafif silseniz nasıl olur hemen geçmesede belki hafifler
Aag06 Palet ayyyy aman sakin kim olirsa olsun bebeklere yag kullabmasin biz biri onerde denedik cocugun teni acik yara gibi oldu iltihap akti zeytinyagindan
Skaymak Aag06 maalesef yaş ilerledikçe sadace azalıyor allah başka dert vermesin tek dertleri böyle ufak tefek alerjiler olsun 🙏🏻
Aag06 Palet evet aynen 5ltrelik bidonda ozel getirdi esim edremite gittiginde ama yok olmadi ise yaramadi