Aag06 arkadaşımın kızında vardı doğumdan beri yanakta dirsek ve diz kapaklarında yoğunluktaydı kaşıyıp kanatıyordu. 9 aylıkken alerji testine götürdüler yumurtaya alerjisi çıktı anne yediğinde sütten geçtiğinde ya da ek gıda döneminde bu yumurta durumu egzamasını daha çok azdırıyormuş kestiler şurup ve krem kullandılar şu an çok çok azaldı sizde de inşallah azalır çok zor kaşınıyor kanıyor..