greybrde Taze1anne ayy ben çok istediö oğlumun adının aslan olmasını aslanım diye sevebilmeyi çocukluğumdan beri en sevdiğim isimdi ünvan gibi diye ama eşimi ikna edemedim aslan ismi afedersiniz hayvana yakışırmış 😒 bizde göktuğ koymaya karar verdik allahtan oda güzel 🥰
Taze1anne greybrde aaa ne güzel işte aslan ne kadar güzel bir hayvaan ay benzettileri o olsuun ☺️ Göktuğ da güzeel ama çok yaygın artık herkes koyuyor sanki 🤔
Taze1anne YeldaKarakolcuKk ona yok buna yok kendisi otursun isim düşünsün medem öyle 😌 benimki uğraşmıyor benim gibi isim bulmaya madem öyle benim seçtiklerimden birini koycaz dedim konu kapandı sizde öyle yapın hem ilkini o koymuşsa bu da sizin hakkınız 🥰
Seda_ozdemir Taze1anne benim oğluşumun adıda aslan olacak insaallah eşimle 5 senelik sevgiliydik o zamanlardan beri hayalimiz simdi cok populerr oldu :))
Minikmucizem10 Daha cinsiyeti belli olmadan ismi hazirdi kiz olsa ne yapardık bilemiyorum bizimkide mehmet aslan olacak allah nasip ederse ayri ayrı iki isim gibi değil biz tek seferde mehmetaslan dediğimiz için normal geliyor bana
Esssmom Taze1anne ayyy ben çok beğeniyorum aslan ismini😍 Oğlum olursa aslan koymayı çok istiyordum eşim fenerbahceli olduğu için istemedi😅 Neyseki kızım oluyor da içimde ukte kalmadi🤗
Taze1anne Esssmom ablalarıma dedim aslan nasıl diye ayy o ne öyle yok kurt falan dediler bende ben doğurcam size ne kıskançlar dedim valla tek beğenmeyen onlar oldu zaten 😏
gamzeeee07 Yonca0123 peki eşinizin karakteri nasıl? Ben de Aslan düşünüyorum ama hiç bu isimde tanıdığım olmadı
AseLenaMom Taze1anne Benim eşim fanatik galatasaraylı biz henüz evlenmeden önce Oğlumuz olursa Aslan Mehmet koyalım demiştim oda çok beğendi 🥰 evlendik hamile olduğumu öğrendik bir hevesle Aslan Aslan diye sevdik taaaaaaa ki cinsiyetini öğrenene kadar kızım olacak hayırlısıyla Asel Lena’m 🥰 Aslan artık ikinciye oda erkek olursa tabi 😃
Aslan_annesi Taze1anne aman kimseyi takmayın bence bize de neler söylüyorlar bu bizim kararımız sonuçta
Aslan_annesi Taze1anne Fanatik bi FENERBAHÇE li aile olarak oğlumuzun adını Aslan koyuyoruz :) 2 ay sonra kavuşacağız inşallah ❤️🦁
Heather Taze1anne oğlum kendine bir isim seçecek olsa kesin aslan seçerdi. Ama eşim koyu fenerbahçeli asla koymazdı🤭 güzel isim bence,