Serap777 oğlum henüz 6 aylık canım ama ben önceden çalıştığım yerde patronumun oğlum vardı ismi Alparslan di o zamanlar 6 7 yaşındaydı çok uslu kibar ve akıllı çocuktu, ben oğlum olursa Alparslan koyarım ismini diye niyet etmiştim çok içten etmişim galiba, çok şükür Rabbim nasip eti banada, ama ben daha ismini koymadan önce çok araştırdım bitane bile kötü yanını duymadın Alparslan ismini taşıyanların, anlamıda Yiğit, cesur ve yürekli kimse Büyük Selçuklu Hükümdarınin ismi 🤗