merakliblog ahh benim de kızlık soyadım Erdem. Çok istiyorum bende koymayı eşim ona tamam dese başka bir isim asla düşünmem ama benimki aslaa izin vermiyor ☹️ neden babasının ismini koydunuz kii, keşke yanına sizde sevdiğiniz bir ismi ekleseydiniz, ama Mehmet de güzel bir isim neyse ki 🥰