Taze1anne hahhhah yok aslında pek seçeneğimiz olmadı çünkü her yer alparslan, göktuğ vs kaynıyor bize öghh geldi😂 Ben hep oğlum olursa Aslan koymak istemiştim Gs’lı değilim bu arada 😂 Eşimde fanatik Gs’lı onun zaten işine geldi😂 Sadece eşim Alaz Aslan koymak istedi ama ben hem iki isim sevmiyorum hem de tek Alaz mı koysak dedik onda da herkes aman koymayın anlamı ateş,alev sizi yorar üzer şöyle böyle dediler soğuttular böylelikle Aslan’a karar verdik😂