portakalcice Sancıları derin nefesle karşılayın YouTube de ornekleri var sanciyi hafiflettigini söylüyorlar
mlkyll portakalcice bakarım canım çok teşekkür ederim nst den bi ayırsalar daha rahat karşılayacam sancıları ama nstdeyim
mco mlkyll Allah yardımcın olsun öğlene doğru doğar muhtemelen 🙂 Yüreğini ferah tut dua et nefes egzersizi yap 🌸
mlkyll mco Evet canım inşallah çok teşekkür ederim dualarınızı eksik etmeyin Allah gönlünüze göre versin herşeyi 🙏🏻🙏🏻 dua okuyorim her sancı geldiğinde
Kbraogzzz mlkyll Canım şuan bende şehir hastanesinde yatıştayım preeklampsi sebebiyle geldim bende 35 haftalığım inşallah sağlıkla bian evvel doğurursun bende nstdeyim çok sinir bozucu nst hareket ettirmiyo rahatça
mlkyll Kbraogzzz kesinilkle öyle bana bi de serum bağladılar öldüm belimun ağrısından sancıyı karşılayemıyorum hiçbir şekilde canımdan can gidiyor
Esmaucar18 mlkyll 38+4 te 1 cm açıklıkla yatışım yapıldı sancım çok uykum var uyuyamıyorum uzun olabilir dediler ama artık burdan doğum yapmış olarak çıkıcaksın dediler Allahım herkesin yardımcısı olsun rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Duygucesur mlkyll Rabbim yardımcın olsun bende 7 bucukta hastanede olup sezeryan olacağım uyuyamiyorum stresten hepimizi Rabbim kurtarsın insallah hayırlı doğumlar. 😍
Gktrkzbn2020 Duygucesur bugün komsumda sezeryan olacak Rabbım herkesi kurtarsin inşallah. İsteğe bağlı mı zorunlu mu sezeryaniniz acaba? Bazılarından isteğe bağlı yapıldığını duydum ama doktorlar yok diyor İlk dogumum zor oldu aslında dosyama baksalar zorlamayacaklar ama 2.kolay olur diyolar😪😪
Gktrkzbn2020 mlkyll Rabbım tek avazda kurtarsin inşallah geçen sene bende sunni sanci ile dogum yapmıştım orada😒 şimdi 39+5 haftslik hamileyim kaçıncı haftada yatış yapılıyor