Edanur17 teşekkür ederim 😍 gebe okuluna katıldığım için refakatçi aldılar yanımda doğumda doktorlar ebeler çok ilgili oda tek kişilik ve temiz doğumdan sonra da doğum servisi katına çıkıyorsunuz orada da bize tek kişilik oda verdiler herşey çok güzeldi çok ilgililerdi