Nur3955 Yoncca 🙄 aslında benim de üçüncü gebeliğim en küçüğü 20 aylık ama hatırlamıyorum böyle olduğunu hiç birinde
milla-s Yoncca 38+3 bekliyoruz tabiiiii. Nişan geleli neredeyse 10 gün olacak, bebiş de bir hafta önden gidiyor. Bekledikçe kilo alıyor, müdahalesiz doğum şansımız azalıyor ama bekliyoruz mecbur. Sağlıkla gelirler umarım🙏🏻
Senseye oykumoms Bende 38+0 alttan acayip baskı oluyor 🤦♀️ilk gebeliğin sancı geliyor ama düzenli değil. Ama kasılma devamlı var. Kasılma da doğum belirtisi mi 🤷♀️
Nur3955 Yoncca çok şükür hareketlendi biraz sınırlı hamilelik geçiriyorum iki gündür sınırlı değildim şimdi sinirlenince hareketlendi 🙄 sanırım oda sinirlendi 😂
Nur3955 Yoncca çocuklar ve eş bazen sabır zorlayabiliyor tahammül kalmadı sanırım oğlum çok yaramaz ablası ile anlasamiyorlar eşimde çok yardım etmeyince herşey bana kalıyor haliyle pazar günleri hep beraber evde olduğumuz için hep kavga çıkar çocuklara bağırır falan öyle bizi azarlar birşey olunca takvimden pazar gününü silesim gelir hatta 🙄😂 kızımla hiç anlasamiyorlar eşim çocuk gibi inatlasir
Nur3955 Yoncca Bu arada istifra ettin mi hiç bulantinda şuan aniden karın ağrısı ishal oldum heran istifra edebilirim gibi yatınca belime ara ara ağrı girdi sanki ilk aylarda gibiyim
Yoncca Nur3955 yaa yardımcı olması gerekirken 😒oğlunuz da küçük sabır edin biraz geçer bu zor günler insallah ama eş çok önemli keşke biraz yardımcı olsa ….