Yoncca ishal için covit testi olmami söyledi çok şaşırdım dedim temas yol dışarı çıkmıyorum kovit ne alaka ayaklarım üşüyor belki ondandır dedim nst girdim öğle arasına denk geldi bekliyorum sanci çıktı gibi belimde bı ağrı oluşuyor çok şükür baş aşağı kilosu iyimis ☺️ bekliyorum artık sanki bir kaç güne gelir gibi resim eklemeyi bilmiyorum nst kağıdını koyamiyorum bence var 6larda ara ara sancılar