oykumoms Hepimiz yavrularimiza saglikcakla kavusalim insallah bnmde 38+1 alttan sancı çook vuruyor sizlerinde oluyormu
Senseye oykumoms Bende 38+0 alttan acayip baskı oluyor 🤦♀️ilk gebeliğin sancı geliyor ama düzenli değil. Ama kasılma devamlı var. Kasılma da doğum belirtisi mi 🤷♀️
Havvanure oykumoms bende 3 gün önce şeffaf çok hafif sarımsı jöle gibi yoğun geldi iki parça halinde normal akıntıdan farklıydı araştırdım şeffafta oluyormuş böyle hatta anneme sordum onunda böyle gelmiş hep nişanları sonradan renk değiştirdi dedi takipteyim 🙊
aiseerol Yoncca 38+6 💕 bizde beklemedeyiz son günlerde yalancı sancılarım var hele dün akşam şiddetli sancım oldu hemen hastaneye gitmek istemedim ama geliyor sandık meğer şaka yapmış kızım 😄
Nur3955 Yoncca son 10 gün kaldı doğuma bebek hareketlerinde azalma varmi sizde gün içinde çok az hareket ediyor diyebilirim mide bulantısı ve baş dönmesi yaşıyorum ☹️
Yoncca Nur3955 hareketleri çok az ve sabahalri aşırı midem bulantım var benimde ama baş dönmesi yok canim
atomcatandtheboysmother 38+2 beklemedeyim ben de. Belimde bir de sol kasığımda kramp gibi bir his var ama sancı ya da başka bi şey hissetmiyorum😢 Hala kıpır kıpır bir de. 2 gün önce doktorum yerleşmemiş henüz demişti. Sağlıkla bir an önce gelsinler artık 🥰🥰
Kubraadonmez IlknurKsari bende 39+6 dayım darısı başıma hala bisey yok 😬 inşallah rahatlıkla doğar bebişin
Svdaaaaa Havvanure aynı durum bende de var bir hafta önce de geldi bugün de aynı şekilde geldi 39+2 artık dunyaya gel diyorum oğluma 🥰
Havvanure Yoncca Ayy bir yandan doğsun diye resmen gözüne bakıyorum bir yandanda ay dursa mı diyorum😍
Svdaaaaa 63100 bende 39+2 beklemedeyim bir saat önce aşırı bir sancı tuttu ağladım sancidan 10 15 dk falan sürdü geçti sonra bakalım bu gece neler olacak neler bekliyor bizi 🥰 cuma günü 40 olcaz eğer doğum olmazsa o güne kadar yatışımı yapacaklar 🤲
Nur3955 Yoncca 🙄 aslında benim de üçüncü gebeliğim en küçüğü 20 aylık ama hatırlamıyorum böyle olduğunu hiç birinde