Tugce11 Oslemmmmm ben 1 numara yı 1 ay kullandım bebeğinizin kilosuna bağlı. Fazla almayın bence 1 numarayı
Oslemmmmm Miniktekmeler57 Bebek yazınca ilk sleeppy ve babay truco cikiyor ya hep bende o yüzden guveniyorim😊🙈
mutlugebeee Miniktekmeler57 çevremdeki herkes sleepyden şikayetçi. Arkadaşımın çocuğu hiç alerjik bir çocuk olmamasına rağmen sleepyde çok kötü pişik oldu.
Pelit7 Oslemmmmm Ben 1 numara 192 li aldım 2-5 kilo diyor açıp baktım öyle de küçük değil yani diğer bezleri bilmiyorum ama 1 ay rahatlıkla kullanır gibi indirimden almıştım 2 ve 3 numarada stokladım onlarında en çok adetlisini aldım indirim varsa kaçırmayın bence
Pambix Oslemmmmm bende bio natural alcam 1paket 1no ve 2no alcam bebeğin cilt durumuna göre yeniden alırım dedim ..30kusur olandan yani az paketli olandan alcam
Pambix Çoklu paket almaya gerek yok ilk etaota çünkü bebeğin cilt tepkisini bilmiyoruz. Bazisina en pahalı bez yaramazken bazisina en ucuz bez yarar..bebek doğmadan çok almaya gerek yok bence
lentil Oslemmmmm az al yine de alerji fln olur. Etrafımda gördüğüm primada pişik alerji olup bim in bezi sadece iyi gelen bebek gördüm 😊
Pelit7 Oslemmmmm Doğmadığı için deneyimleyemedim daha ama aşağı yukarı günde 10 tane hesapladık biz kabaca yani bir de yeni doğduğunda tenleri hassas olduğu için iki damlada bir almak değiştirmek lazım diye düşündük ama yine de her bebek değişir deneyimlilere de sormak lazım