Oslemmmmm merhaba yaklaşık 7 ay önce doğum yaptim.2950 doğdu hastaneden çıkınca 2850 di. 1 numara bezden 210 tane aldım diye hatırlıyorum sleepy. Hepsini kullandım. Çünkü pişik olsun istemedim sık sık değiştirdim. Zaten yeni doğduğunda altını çok pisletiyor. Bence fazla alın