Minnacikbiranne kaç haftalıksın kız bukadar dertlendigine göre baya var haftan.Ama bir bedende bütünken ayrılınca bide lohusağın verdiği kafa bi milyonluğuyla insan duygusala bağlıyor bu günlerinin tadını çıkart.Bende hamileyken hep doğdusun dogsun diyordum doğdu hamileliği özledim hatta burda post açmıştım hamileliği özledim diye😂ozaman lohusaydım bian öyle tatlı tombiş halimi koca göbüşümü şiş ayaklarımı nefes nefese yüruyüşümü😀😀 randevu günlerimi hevesle bekleyişimi vee en guzeli yavrumun karnımın içinde kımıl kımıl hareketlerini tekmelerini hıçkırıklarını özledim meger nede çok seviyormuşum o hallerimi 💕hamilelik gercekten bambaska bir duygu bambaşka bi heves ve heyacanmış Bizler bize bu duyguları hevesleri heyacanları tatlı zorlukları yasatan rabbime nekadar sükür etsek az💕Bol aynada bak kendine bol bol konuş bebeğinle bu günler birdaha geri gelmiycek 🤗Sağlıkla kavus bebeğine