Minnacikbiranne ay evet kızlar inaçtı çıktı bu yıl sanırım benimde bugün gittik 2 cm açılmam vardı oturup kalkamıyorum kasıklarım acıyor gerçekten ama çok sancı çıkmıyor bugün hastanede 2 defa alttan muayene ettiler oda canımı sıktı bidaha gitmek istemiyorum ilk gebelik olunca ağrıyı ayırt edemiyorum çok değişik durumdayım ağrım var gibi uyuyamıyorum oturtamıyorum kalkamıyorum kötü bi durum