Minnacikbiranne muayene oldum nst de yine sancım yoktu düzenli vardı ama 30 larda doktorum daha fazla bekleyemem dedi cuma günü gelirsin diye bekledim rahmin yumusamıs çünkü ama gelmedin dedi 1 cm açıklık var çatın çok musait bu çatıyı araya veremem dedi çarşamba yatış verdi Suni sancı verilecek çocuk 3750 olmus daha fazla kilo almasına izin veremem dedi