Beyzanurecer Umutluanne1 teşekkür ederim yiyorum canım, Rabbim inşallah o güzel haberi sana da nasip etsin. 🤲🏻☺️
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz iyi geçiyor canım şükür daha doğrusu geçmeye çalışıyor zaman durdu sanki 😄 senin nasıl geçiyor yatmaya devam mı 😄
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 ahaha 3 gunu devirdin kiz geciyo iste🤣🤣🤣 Artik kalkiyorum canm yavastan yavastan hic bi is yapmiyorum ama yemegimi falan kendim hazirliyorum sonra geri yatiyorum 🤣🤣
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz yani zaten günlük hayatta da transferden önce böyle değil mıydık 😂 hergun temizlik yapılmıyor sonuçta . Bı tek yemek yapıp hooop yan gelip yatiyorduk genelde 😂 sen nasildin bilmiuorum da😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 ahahaa Ama yok ay ben hergun temizlik yapardim manyak gibi 🤣simdi esim yapiyo ama icime siniyomu hayir🤭 yemekte sadece sabah oglen kendime hazirliyorum aksami esıme iteliyorum ahahahahah🤣🤣🤣
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz kız 2 kişi ev ne kadar batabilir canını sokakta mi buldun 😂😂 eşler zaten artık bı ise yaramali en iyisini yapiyosun . Bir tek yumurta toplama işlemi gününde ise yaradilar 😂😂 geri kalan herşey bizden valla m bı daha dünyaya gelirsem erkek olarak gelicem zaten 😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 iste can sikıntısından oluyodu hep 🤣🤣🤣 Valla benm esimin masallahi var bir aydir hersey onda artik mutfagi oyle sahiplendiki ben dagitinca kiziyo naptin mutfagima boyle diye 🤣🤣🤣
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz haha ay ne güzel yaa maşallah 😂🧿 darısı benim de eşimin başına inşallah 😄 artık evlerimize çocuk şart yoksa hepimiz boşluktan kafayı yiycez. 😄
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz Benim sağ kasigim da batma gibi bişey oluyor sanki böyle iğneyi batirip çekiliyor gibi normal midir hocam 😄😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 🤣🤣insallah annen gelmeseydi esin mecbur bakacakti ahahaha Bizde kimse bilmiyo tedaviyi falan suan gebeligimide kimseye soylemedik 🤣
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz En güzeli bende tutarsa inşallah 3 ay olana kadar kimseye söylemek istemiyorum . Bizim de bilmiyor kimse tedaviyi . İnsanlara laf lazım zaten 🙄😄
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 insallah canm seninde olucam hissediyorum ben🙈 Umutluanne1 aynen oyle ya hep geri kafali insanlara laf atlatip kendimizi strese sokmaktansa bilmemeleri daha iyi
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz amiiin inşallah 🙏😊 hem maddi manevi bı destekleri olmayacak bilmelerine de ne gerek var oylelerinin . Zaten hamilelik duyulduğunda kimse tüp bebek mi normal mi diye sormazlar 🤷 sen kaç senelik evlisin
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz canım bu transfer günü sayılmıyor mu 2 haftaya yahu 😂🙈 sabahın köründe kalkıp gittik sabah sabaj işlem e aldılar nasıl sayılmaz hayal kırıklığı yaşadım resmen 😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 yo valla ben saydim ahaha doktorumda saydi benmle🤣🤣 Sen ne isleme gittin nolduda
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz işlemden kastım transfer günü yani 😂 o gün sabah 8 de benim islemim bitmişti kimisi diyor ki o gün sayılmıyor diye okudum dedim koskoca bigun evdeydim aslında sayılması lazım zaten anlatabildim mi 😂