Merhaba kızlar bende tüp bebekle hamileyim 9+5 olduk bugün bende hiç kanama olmadı ama doktor olursa korkma normaldir demişti yani korkmayın o işlemden dolayı oluyormuş bide bende belirti 7 gün bittikten sonra aşırı sinirli olmuştum bide baş ağrısı 😁şimdi ise kasıklarım ağrıyor biraz sanırım oda bebek büyüyor ondan dolayı rabbim emeklerimizi boş çıkarmasın inşallah güzel haberlerinizi bekliyorum 🤗