Akrepbebek hamisanne_63 eşimle sevgiliyken erkek çocuğumuz olursa adını Adar koyacagiz demiştik ama vazgeçtik oğlum dogunca 😂
Minnakkurabiyeveannesi27 hamisanne_63 kuzum çocuğuna farklı isimler vereceğim diye anlamsız ve kulağa hoş gelemeyen isimler arama bence daha güzel isimler va r
Nazemm hamisanne_63 hamileyim bebeğim erkek olsaydı kesinlikle adını adar koyacaktm diye karar verdik bebeğim kızmış meğersen bence güzel isim
Busrabaksii Tusel Benimde radar diyesim geldi bir an 😂 post sahibi lütfen affedin dalga geçmek amaçlı soylemedim ilk aklıma o geldi gerçekten 🙏
Handan_65 hamisanne_63 Bence çok güzel yanına ek olarak Adar özgur çok tatlı durur benim eşimde cinsiyeti belli deol ama kızım olacak adını delal koyacam diyor 😀😃🙂insallh dalga gelmezler ilk çocuğum olacağı için babasi koysun istiyorum
hamisanne_63 [silindi] Ccgdm ay o kadar kötü mü ya 😂 napim ben şimdi peki Hazar ismi nasıl bi de onu söyleyip duruyordu eşim😃