bayangulucuk35 hamisanne_63 ne kötü nede cok güzel Adar demek mayıs demek yani kürtlerde 21 mayıs nevroz anlamında
Tusel hamisanne_63 anlamını bilmiyorum ama ilk aklıma gelen azar adında bi flört uygulaması vardı adarı okuyunca ilk aklıma o geldi
Akrepbebek hamisanne_63 eşimle sevgiliyken erkek çocuğumuz olursa adını Adar koyacagiz demiştik ama vazgeçtik oğlum dogunca 😂
Nazemm hamisanne_63 hamileyim bebeğim erkek olsaydı kesinlikle adını adar koyacaktm diye karar verdik bebeğim kızmış meğersen bence güzel isim
Minnakkurabiyeveannesi27 hamisanne_63 kuzum çocuğuna farklı isimler vereceğim diye anlamsız ve kulağa hoş gelemeyen isimler arama bence daha güzel isimler va r
bayangulucuk35 hamisanne_63 anlam güzel degil bence koymayın bende bir kürt olarak tavsiye etmem kuranda gecen yada anlamı güzel bir isim bulun
hamisanne_63 bayangulucuk35 eşim Kürt ilk çocuğumun ismini ben koydum Çınar ikincisini de kendisi koyacaktı ben unutur dedim 5 yıl geçti aradan simdi diyo ikinci çocuğun ismini ben koyacaktım hatırlatırım Adar olsun diyo😅🤷🏼♀️
hamisanne_63 Susamtanem2 evett ilk çocuğumun ismi Çınar ben koydum eşimle anlaştık ikincisine de kendisi koyacaktı 5 yıl ara verdik unutur dedim ama diyo hatırlatırım ikinci çocukta isim hakkı benimdi diyo🤷🏼♀️ Adar olsun diyo bi de Hazar ismini söylüyor
Busrabaksii Tusel Benimde radar diyesim geldi bir an 😂 post sahibi lütfen affedin dalga geçmek amaçlı soylemedim ilk aklıma o geldi gerçekten 🙏
Susamtanem2 hamisanne_63 bende kızı ben erkek olursa sen demiştim çınar ve efe diyordum ama eşim de sizin eşiniz gibi ben koyacaktim diye tutturdu Ege koydu adını halbu ki efe de olsa güzel olurdu 🤣