Ccgdm benim de daha cok Hazar içime siniyor neyse kendisini ikna ederim ya aslında biraz büyütsem eninde sonunda benim dediğim olur da ilk çocukta ben dedim illa Çınar olsun 5 yıl önce o da dedi tmm ilerde ikinci çocuğumuz olursa da benim istediğim isim olur dedi bende tmm dedim şimdi hevesini de kırmak istemiyorum ama saçma sapan isimlerle geliyor delirtiyor beni 😂 geçen de diyo oğlumun adını Serin koyacam 🤷🏼♀️🙊😜😒😂 sonra Hazar dedi sonra Devran dedi simdi de Adar diyo 🤣